sigla Festivalului International de GraffitiFestivalul International de Graffiti este organizat de Facultatea de Arte si Design Timisoara impreuna cu Fundatia Timisoara ’89 si alti parteneri.

Acest festival se va desfasura la Timisoara in perioada 15-17 septembrie 2011. Acest eveniment va fi constituit din doua sectiuni: „Sectiunea Graffiti/Street Art” si „Sectiunea de comunicari relationate cu Graffiti/Street Art”.

Graffitiul va fi celebrat ca arta stradala, timp de trei zile, in capitala Banatului. Nu mai putin de 8 loca?ii vor gazdui desenele participantilor: Usoda, Poli, Electro, Dacia, Kandia, Traian, Piata Iosefin si Surogat. In total, aproximativ 3000 de metri patrati!

Sectiunea Graffiti/Street Art

Organizatorii estimeaza ca vor fi folosite peste 1.000 de tuburi de spray si 100 de kilograme de vopsea de exterior. La eveniment vor participa si trei artisti interna?ionali: MadC, Omsk167 si Caparso.

* Termen limita de inscriere/participare pentru Festivalul International de Graffiti
1 august 2011

Conditii de participare

  • Varsta minima: fara
  • Fiecare artist care va primi invitatie (si nu numai, oricine este binevenit), va completa formularul de inscriere/participare (CV) din pagina alaturata, urmand a-l trimite pe adresa de e-mail [email protected] pana la data mentionata mai sus (subiect: InscriereFIG + nume/nickname).
  • Sa completeze date privind activitatea sa (+ alte evenimente) insotite de minim 5 lucrari personale reprezentative.
  • Sa trimita un material (schita color/alb-negru, referinta etc) asupra a ceea ce doresc sa execute in cadrul festivalului insotit de dimensiunile aproximative ale lucrarii lungime/inaltime (si necesarul de materiale, ales de pe site-ul molotow.com, max. 30 tuburi/persoana). Nu exagera! Unde nu este posibila trimiterea unei schite, atunci se va face o mica descriere a lucrarii.
  • Datele din formular vor fi folosite la redactarea catalogului. Prin trimiterea formularului, fiecare artist accepta neconditionat regulamentul.
  • Nu se accepta lucrul in echipa (crew-uri), fiecare participand pe cont propriu.
  • Sustinem artisti individual, nu grupuri.

Organizatorii
Isi rezerva dreptul de a reproduce si publica lucrarile cu scopuri promotionale si asigura:

  • Anonimatul (in CV, participantii vor bifa daca doresc sa apara in catalog si alte materiale cu numele real sau cu porecla/nickname)
  • Editarea unui catalog
  • Spatiu de exprimare
  • Materiale (vopsele de fundal, sprayuri etc.)
  • Cazare, masa, paza

Nu se asigura transportul!

Sectiunea de comunicari relationate cu Graffiti/Street Art

Pentru a participa la aceasta sesiune de comunicari sunt invitati sa participe specialisti in arte decorative, design si street art si domenii conexe de relevanta (arhitectura, urbanism, media/jurnalism, comunicare, semiotica etc.). in acest sens, va rugam sa trimiteti prin mail [email protected] materialul propus (maxim 5 pagini cu tot cu imagini) fiind redactat astfel:

  • font – Times New Roman / 12 pt
  • spatiere 1,5
  • bibliografie

* Termen limita de inscriere/participare la „Sectiunea de comunicari relationate cu Graffiti/Street Art”
1 septembrie 2011

PS – Pentru alte informatii, intrebari, nelamuriri, propuneri etc, trimiteti un mail la [email protected]